úterý 2. prosince 2008

75. den: Čertice


Děti ve školce připravují Mikulášskou besídku pro maminky a dostaly za úkol vymyslet čertí obleček. Nejdříve jsme přemýšlely, jak vyrobíme rohy (napadly mě roury z toaletního papíru), ale když jsem cestou kolem papírnictví zahlédla čertovskou výlohu s maskami, parukami a doplňky, raději jsem růžky s čelenkou koupila.
Zbýval už jen čertí ocas a ten jsem vyrobila ze své staré šály: ustřihla, smotala a omotala černou nití, tak aby byl ohebný a přitom pevný. A nakonec přišila k vestičce.

2 komentáře:

Bulik a spol řekl(a)...

Teda Majda je čertice jak vyšitá! Oceňuju volbu pozadí, krásně to ladí. Taky jsem včera vyráběla čertí rožky, jenom z papíru. A koukám, že máme stejnou šálu, to je dobrá inspirace, díky!

Anonymní řekl(a)...

Vergi, Majdalenka já krásná slečna.. i s rohama.. i když by mi k ní seděla spíš maska Anděla.. :-). A my jsme ocasy dělali ze staré černé silonové punčochy. B.