pátek 9. ledna 2009

106 den: Nová známost


Máme novou spolubydlící. Přišel s ní odpoledne manžel a na můj dotaz, kde ji ubytujeme, odpověděl, že v ložnici.

Ode dneška tam tedy spíme tři. Snad nám aspoň dobře poslouží. Těším se, že ušetří práci a čas hlavně mě. Bude za mě vykonávat činnosti, které zrovna nemám v oblibě :-)

Tipnete si, kdo je má nová kamarádka? (Na fotce malá nápověda).

5 komentářů:

Bulik a spol řekl(a)...

Vergel, že by sůša? Gratuluju! Dobrá hádanka.

Anonymní řekl(a)...

Já to vím, tak netipuju :-). Ale taky moc gratuluju, takovou odměnu si rozhodně zasloužíš za svojí úžasnou práci! B.

Jaffi řekl(a)...

Tak podle fotky bych to nepoznala ani náhodou! Ale vím, kdo je vaše nová kámoška! ;o) Moc ti ji přeju a ať jsi s ní spokojená, jako já s tou mojí!

Anonymní řekl(a)...

No tak já si tipnu, že to je sušička a moc ti k ní gratuluju a ať jste spokojení. Práci určitě ušetří hodně!!! Trollik

-Jitka- řekl(a)...

No tak to gratuluju k nové pomocnici. Pěkně jsi si ji vyfotila.