středa 1. října 2008

19. den: Klika ke štěstí?

Dnešek byl ve znamení velkých změn. Hned ráno jsem i s dětmi zaběhla na živnostenský úřad a obstarala si živnostenské oprávnění, abych mohla v Euroně pracovat jako poradce.
Tímto dnem pro mě začíná nová kapitola, vůbec netuším, co vše to obnáší a co mě čeká. Každopádně minimálně změna.....
A tak vkládám fotku, která mě připomíná, že dneškem otvírám nové dveře a novou kapitolu a doufám, že budu mít kliku i štěstí.

5 komentářů:

Jaffi řekl(a)...

vergi, tfuj, tfuj - ať ti to i nadále jde tak, jak má!

Anonymní řekl(a)...

I já ti moc držím palce! Bára

Anonymní řekl(a)...

Vergi, také přeji hodně štěstíčka, ať je tvůj životní krok šťastný!
A pěkná fotečka. Já dnes fotila klíč v zámku, ale nechala jsem si téma na jindy:-).
Pendula

Anonymní řekl(a)...

Vergelko ať je tvoje podnikání tak úžasné jako dnešní fotka, moc se mi líbí
Trollik

Bulik a spol řekl(a)...

Vergi, já ti psala komentář už včera, ale buď zmizel, nebo jsem si ho jen myslela, já nevím :-) Přeju moc úspěchů v podnikání a gratuluju ke krásné tematické fotce.