středa 29. října 2008

45. den: Promítání


Dnes slavím svátek a tak jsem pozvala rodinku do restaurace a pak do nového aquacentra ve Valmezu. Dětem se všechny atrakce moc líbily. Majdalce, nejvíce divoká řeka, kde plavala rychleji než tatínek.
Jen jsme při odchodu nechali u šatny igelitku s plavkami, přišli jsme na to až doma, naštěstí se taška našla a zítra si ji vyzvedneme.


Majdalenka se celý den těšila na večer, až si po roce zase zapneme dětskou promítačku DIAX 3 a projedeme pohádky. Tohle jsem milovala jako dítě já a promítání zbožňuje i ona - což mě při dnešní TV a DVD nabídce docela překvapuje, ale jsem ráda a nostalgicky si zavzpomínám.
Fotka je totální matlanina, ale jen díky ní si vybavím ty rozzářená dětská očka.

1 komentář:

Bulik a spol řekl(a)...

Vergel, my vytáhli prastarý Diax 3 předevčírem a taky to Štěpána velice chytlo. Zkoušela jsem fotit, ale naprosto jsem se nechytala, jenom černé fleky.