sobota 13. září 2008

1. den: Dračí oko



Dnes jsme byli na rodinném sobotním výletě ve Vyškově v populárním Dinoparku.
Nás, dospěláky, příšery moc neberou, ale děti měly zážitek. Už jen cesta vláčkem ze ZOO přes centrum města do Dinoparku, 3D kino s nalétávající vážkou a pak pohyblivé příšery s ozvučeným doprovodem v nich probouzely strach i nadšení pro dobrodružství. Dětičky chodily s otevřenou pusinkou a vše pozorovaly.
V ZOO koutku jsme nakrmili zvířátka a pokračovali do Kroměříže.



Pro svou první fotku jsem si vybrala Oko draka, které na mě působilo opravdu jako živé, jako by sledovalo každý můj pohyb.

Cestou domů jsme bloudili, asi se nám nikdo nediví :-)



2 komentáře:

Bulik a spol řekl(a)...

Dračí oko nemá chybu, napřed jsem přemýšlela, jak ses dostala takhle blízko ke slonovi a pak jsem teprve přečetla text.

K. řekl(a)...

Jéé, to je teda ftipný dopravní značení:)))