úterý 16. září 2008

4. den: Okno ze školky


Na dnešek jsem se opravdu těšila. Plánovala jsem si, že fotku pořídím na setkání příznivců Eurony, které pravidelně pořádám, a že se pochválím, jakým způsobem vlastně pracuji.

Ráno jsme s Kryštůfkem vyráželi se zpožděním, na foťák jsem naštěstí pamatovala, ale stejně jsem si na fotografování vzpomněla až úplně na konci, při loučení a nic kloudného už se mě zachytit nepodařilo.

Odpoledne už moc příležitostí nebylo, nápady pro nouzovky z domova si nechávám do dalších dnů, které určitě budou stejně deštivé a zamračené.


A tak přidávám fotečku okna v Majdalčině školce, kde alespoň sluníčko a květinky jsou namalovány a veselé barvičky mě hned rozveselí.

2 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Vergi, to je super nápad a moc povedená fotka!

Bulik a spol řekl(a)...

Vergel, super fotka. Podobnou mám nafocenou z prvního září z verandy Štěpánovy školky, ale není ani zdaleka tak vyvedená jako ta tvoje. :-)