středa 17. září 2008

5. den: Baletky




Dnes měla Majdalenka druhou hodinu taneční přípravky v ZUŠ. Vetřela jsem se s foťákem do sálu, natěšená - v hlavě pár nápadů, ale bylo hodně špatné světlo a nechtěla jsem prudit s bleskem.

Nicméně jsem opravdu ráda, že jsem takový kroužek pro děti vyběhala, zájem byl obrovský, ještě dnes mě některé maminky děkovaly za organizaci. Paní učitelky jsou moc hodné, holčičky poslušně cvičí i tancují, pomalu začínají nacvičovat na první vystoupení a v listopadu se dočkáme stejných dresů.

Věděla jsem, že bude problém vybrat vhodnou fotečku, žádnou kloudnou jsem nepořídila. Realizace nápadů také neproběhla, takže těžká nouzovka.

3 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Vergi, jéé, Majdalenka je slaďoučká! Jsi fakt šikula, budu se těšit na další baletní!

Bulik a spol řekl(a)...

Vergel, to vůbec není nouzovka, mně se to naopak děsně líbí. To je úžasně dokumentární, navíc jsi to podtrhla tou černobílou. Skvělé.

K. řekl(a)...

vergi, mne se taky fotecka moc libi! ja v te hudebce take nechtela blejskat a pak jsem to omylem prenastavila blbe, tak mam zas fotku zlutou:-)